Ženská krása > Esennce > 4 nejčastější předsevzetí do nového roku a jak s nimi naložit
25. 1. 2016

4 nejčastější předsevzetí do nového roku a jak s nimi naložit

Dáváte si s příchodem nového roku předsevzetí nebo víte, že by stejně s prvním únorem vzala za své? Předsevzetí se nejčastěji týkají hubnutí a změny životního stylu, často jsou ale cíle přemrštěné a následuje jen zklamání. Jak na to, aby předsevzetí k něčemu byla?

  1. Zhubnu!

Do hubnutí se s počátkem nového roku pouští nejčastěji ženy. A dost často jdou do akce s vervou a maximálním nasazením, což vede akorát k vyčerpání, vystřízlivění a návratu do normálu. Je potřeba si stanovit reálné cíle a jít za nimi postupně a takovým tempem, které je v našich silách. Zbytečné drastické diety, naprostý zákaz pochutin a cvičení do úmoru nebude nikdy efektivní. Do jídelníčku zařaďte více ovoce a zeleniny, omezte cukry a začněte cvičit jednou, dvakrát týdně. Uvidíte, že pozvolné změny vám vydrží a zdravější životní styl vás bude bavit.

  1. Přestanu pít alkohol!

Tuhle větu už určitě proneslo mnoho z nás hlavně po silvestrovské noci. „Už nikdy nebudu pít“ je ovšem předsevzetí, které snad nikdy nikomu nevydrželo déle než do uzdravení se z kocoviny. Na toto předsevzetí rovnou zapomeňte a raději se soustřeďte na odstranění jiných zlozvyků, jako je třeba kouření. Tam už je šance, že pokud budete chtít přestat pro sebe a ze své vlastní vůle, výsledky se dostaví.

  1. Budu žít naplno!

426_tandemovy-seskok-kunovice-05Žít podle hesla „Carpe diem“ a každý den si užívat jako by byl poslední je sice myšlenka krásná, ale v praxi pro běžného člověka (čili ne miliardáře) celkem neproveditelná. Ovšem i život, do kterého patří běžná rutina a práce, se dá nejen žít, ale také užívat. Naplánujte si na každý měsíc něco, po čem toužíte, co chcete vyzkoušet a zažít. Ať je to výlet do evropské metropole, tandemový seskok padákem nebo ochutnání exotické kuchyně. A užijte si to!

  1. Konec se stresem!

Omezit míru stresu v životě by určitě prospělo nejednomu z nás. Než ovšem začnete s radikálními změnami ve vašem životě, zkuste zařadit do programu stres odbourávající aktivity. Trošku sportu, relaxace, pravidelný pobyt na vzduchu a uvidíte, že nakonec není potřeba měnit zaměstnání nebo podívat žádost o rozvod. Každý den mějte naplánovanou jednu protistresovou hodinku a nenechte si ji nikým a ničím narušovat.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>